Achter de Schermen..

Het is hier een beetje stilletjes, maar achter de schermen wordt druk gewerkt! En achter de schermen is het ook schoolvakantie, dus ik doe mijn best om overdag flink te spelen en dan 's avonds een beetje te werken ;-)

Ook wat betreft de Kleding Challenge loop ik een beetje achter op schema. Ik was van plan om in April een Linnen Broek te maken, maar dat gaat niet lukken. Het gaat deze maand (of begin volgende maand eigenlijk) een Maxi-Rok worden. Makkelijker en sneller klaar! Maar niet getreurd, de Linnen Broek schuift door en wordt het Patroon van Mei.

Ik maakte alvast wat schetsen voor de Rok, het gaat weer een leuk veelzijdig Patroon worden. Te maken in elke stijl of in elke kleur die je leuk vindt!


En ik zocht ook vast naar wat Stoffen Inspiratie. Van Bohemian naar Effen naar Bloemetjes, en van Katoen naar comfortabel Tricot.. Alles kan met zo'n Maxi-Rok!


Ik ga snel aan de slag met de Rok en het Patroon, wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!